luni, 18 februarie 2013

Answerable Questions!!


Stau cocotata in varf de asternuturi si o lacrima am simtit pe fata mea...Dar, nu era a mea - era de la tine..Cand taci .. sunt atatea de spus incat, eu care sunt o fricoasa doar uneori..acum sunt sus, sus de tot..si imi permit sa ingan .. gandul din minte. Ma uit la el.. urat sau frumos, il intrerup si-il pedepsesc asternandu-l pe hartie. Si daca-mi pun un gand in minte, gandul ce-si pune-n minte, oare?  Tot ceea ce trebuie sa faci este sa nu-l intelegi. Nu trebuie sa fim ccea ce gandurile ne spun cateodata, si nici sa credem ce gandurile ne spun.Gandurile mele nu sunt ca ale tale, poate,  ale mele sunt cu nori pufosi care zambesc distant noaptea  doar ca sa-ti poti ascunde tu fata.
Sunt unele lucruri mai rele decat moartea... cu toate ca moartea e frumoasa si nu e hada deloc ..Intotdeauna mi-am iubit viciile si demonii din mine dar unii ma depasesc cu brio. Tentatia vine asemeni unui val de matase, fin, dulce, confortabil, se aseaza si cere implinire sa ne condimenteaza viata, zica-se... E sarea si piperul monotoniei "v(N)oastre"..tot o viata..(oare?). Ar trebui sa uit totul dar ma gandesc ca nu am voie sa uit, si fac calatorii in spatiul mintii mele si vad ca ma pretuiesc asa cum sunt si-am fost mereu. 

Chiar crezi ca nu mai stiu cum ma cheama, crezi ca nu mai stiu cine sunt? Sunt o mascota cand vreau, un Duracell tot timpul, un nor gros de parfum de iasomie ce copleseste si timidul, pot mangaia (pe) ganduri. Sunt zuza cocotata pe tocuri cu margele de roua insirate la gat. Sunt trapezista vietii, inca mai joc sotronul, elasticul si coarda-n gand ce nu-s in afara Legii  ..am pielea de " drac",  si nu ma bucur cu orice cand in mica mea spaima m-am trezit in somnul tau confuz. Sunt pretentioasa si in privinta incarnarilor mele. Stiu ca pot fi si dura, copilaroasa, trista, furioasa, confuza, meschina unori, iar gandurile mele sunt soapta ce alimenteaza lumea ..dar nu pot cenzura ceea ce simt in mine - pentru ca sunt onesta, in primul rand cu mine. Nu incerc sa fiu nici spirituala sau ingaduitoare (am si limite, da!), si nici nu incerc sa fiu vreo mare inteleapta.. dar sa nu crezi vreodata ca soarele e la comanda ta, si iti asteapta semnalul ca sa rasara iar. Si mie-mi sunt dragi cuvintele spuse cu folos de oameni frumosi si colorati.. dar vreau sa dau uitarii lumea, doldora de vise si dulcegarii aromate cu iz de natural  - pentru ca arta e buna doar cand elibereaza omul din fiara.
Viata mea nu necesita un viitor si nu trebuie sa fac nimic pentru asta pentru ca (ma) iubesc ceea ce (sunt) este, azi, iar fericirea mea este atunci cand nu este nimic de stiut. Iubesc lumea doar fara sa vreau si pentru ca e tare proasta, mai proasta decat mine uneori, pentru ca eu m-am obisnuit sa nu mai tanjesc dupa pace, frumusete, dreptate si sinceritate. Dreptatea si pacea nu sunt contradictorii - ci, doar merg paralel. Si de aceea e-atat de bine sa pui punct la ganduri uneori, chiar si atunci cand ai dreptul la vreo doua, trei, cinspe' virgule..

3 comments:

Unknown on 22 februarie 2013 la 17:04 spunea...

Meu amor <3 <3 <3

sorin on 23 martie 2013 la 23:12 spunea...

Frumos scris. Felicitari.

Ai vazut asta? http://bodeen27.deviantart.com/art/Dy-Eve-Final-354895991

Unknown on 27 martie 2013 la 16:13 spunea...

Sorin@ Da, am vazut o si stiu si cine a facut o. Este un prieten de al meu care s eocupa n timpul liber cu asa ceva.

Multumesc frumos! te mai astept pe aici...

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino