luni, 23 noiembrie 2009

Propun sa cultivam.. :)


Condiţiile socio-economice din ţara noastră, din ultima perioadă, impuse de recesiunea economică, au favorizat o nouă orientare profesională pentru mulţi dintre noi.... So, de ce sa nu prelucram din ce avem, decat sa importam ? Din diverse motive, unii au fost nevoiţi să renunţe la activitatea lor de bază,  şi fără voia lor, au îmbrăţişat o altă profesie; motivele sunt "t" o mie, daca vreti.. pentru care, din nevoia de a întreţine o familie, sau propria persoana.. unii dintre noi am ales, şi bine am făcut, diferite munci productive sau  eficiente pentru buzunarele noastre. Extrapoland un pic acum, si gandindu-ma la agricultura..cum ar fi sa cultivi aceste ciuperci? Nu stiu daca sunt comestibile neaparat..insa sunt atat de frumaose..:) incat nu m-am putut  abtine sa nu le postez .. Ce meserii ne-am ales..sau o sa ne alegem de la anul, mai vedem noi ;)


4 comments:

Laszlo on 24 noiembrie 2009 la 09:06 spunea...

I-mi place mult acest post...

Anonim spunea...

and how i love all those gorgeous pictures

victorysilcana on 24 noiembrie 2009 la 19:00 spunea...

O mare varietate de produse, şi foarte colorat. ¡¡Spiritul Vino, de a cultiva ciuperci!!
o îmbrăţişare mare.

Unknown on 29 noiembrie 2009 la 05:56 spunea...

Wow growing a mushroom...Why not? Very cool!

XO

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino