luni, 19 iulie 2010

Anticipez


Imi pierd notiunea timpului. Nu stiu de cand sunt in asteptarea lui, fie atunci cand il caut fie ca nu..Tot ce stiu este ca nu l-am gasit.

Noaptea a căzut la fel iar peisajul s-a schimbat din nou.
Am luat cina, increzatoare, am pregatit patul si m-am culcat din nou.Nu mai gandesc mai mult. Inchid ochii si ii deschid in mine cautand…

Dupa mersul mult pe jos si cautari,ma uit in ochii celor care ma intalnesc, ma uit in fiecare pas , si la fiecare pas pot gasi unul nou…
Ma indoiesc..si ma indoiesc. Ma indoiesc..si nu stiu daca te ascunzi sau poate ca nu am uitat destul de greu.

Tot ce am este sa uit, si imi amintesc singurul lucru, dupa mersul mult pe jos si cautari, ca drumurile noastre s-au intalnit, iar tu erai singur, chiar la un colt, cu o bucata de rulada in mana din crema de luna , si deschideam ferestrele inchise doar o zi,fara sa stim de ce, fara sa stiu cu adevarat de ce am luat cartonas rosu ca te-am gasit..

Apoi iti auzeam strigatele ca dintr-un inec, intr-o seara ploioasa, in care privind in increderea ochilor tai, am vazut chipul tau, si nu te-am putut atinge chiar daca erai tu.

Ochii tai se odihnesc la orizont, unde soarele este abia vizibil, iar cerul complet întunecos, si timpul se teme sa nu fie confiscat.Pana si el este pierdut în neant.

Nu vreau sa il opresc, dar mi-e mila de el ca nu are timp de odihnă, iar eu il reperez si il prind de barbie,il scutur din nou, ii las aceleasi dileme in pasii mei, si acum raspandesc vestea – in cautarea foloaselor timpului pierdut.
Poate de aceea caut, pentru a nu te gasi…

(Dyeve - 13-01-2010 - a.k.a. Joker - smiles)

2 comments:

Luiz Sommerville Junior on 21 iulie 2010 la 21:03 spunea...

The time is a mistake ! God don´t needs clocks ! We are so fragile, we are like a tear blowing in the sea ...
I hope that you meet the union between you and the feelings - poetic feelins - that made life a smile going up in the garden...

xo

Unknown on 21 iulie 2010 la 22:04 spunea...

@Távola De Estrelas

You have absolutely right. But I would ask: If you could turn back the time what mistake you will never repeat again? :P

Thanks a lot for your lovely comments.♥ smiles

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino