luni, 27 iulie 2009

Nobilul de (la) CastelBajac..



In domeniul modei nu este suficienta doar o pagina de hartie virtuala, pt. a asterne tot de gandesti si simti despre un anume creator.. Care iti place mai mult, care a fost ultima colectie care te-a impresionat, de ce (?), cine este (?), ce vrea anume sa transmita cu fiecare colectie de peste an. Astazi vreau sa ma opresc la Jean-Charles CastelBajac..Tipul asta este un nobil, un marchiz ( nu de Sade..). El a redecorat Galeriile Farfoilettes, a imbracat sticlele de Cola-light, a scris un roman, a creat picturi pentru Casto, a realizat genericele canalului TV Muzzik..si tot el si-a pierdut capul dupa Mareva Galanter, o "amarata" si mult prea "nasoala" fosta miss 1999 - Mareva Galanter... Clar ca e frumoasa incat la soare te poti uita, dar, la dansa..smiles.. Fara banc si gluma acum, chiar mi-a placut o colectie in mod deosebit. Este vorba despre colectia de primavara ( stiu, nu este una noua)..insa, mi-a dat de gandit :) ..sa ma fi vizitat el pe mine, in pagina mea asta de blog si sa se fi inspirat din thema aceasta a mea(?)..sau eu i-am urmarit colectia si i-am furat idea, creandu-mi astfel o thema aproape identica cu trasnitele sale haine ce au fost aerisite pe catwalkuri anul acesta in primavara.. Ia sa vedem despre ce vorbesc eu aici..Poate ma insel si nu exista nicio asemanare..nici, nici..:) so, el sa ramana pe insula lui acolo, in Saint Louis cu babuta lui, mai tanara doar cu 30 de ani decat el..( off, off..saracul!)si tu si cu je..sa privim, cateva doar dintre modelele sale plimbate cu maniera atenta, chiar afectuoasa as spune..pe podium. O colectie frumoasa, vesela, plina de energie, ce pare ca iti transmite automat bucurie in suflet numai privind la toate aceste "echivocuri" lasate imprastiate cat e podiumul de lung, toata ziulica...Hai, incantati-va si voi privirea inca o data cu mine..



Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket   Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket  

..si nasoala ;) MAREVA GALANTER..nice chick ha?!!!!!


  Photobucket
Photobucket

2 comments:

Amer on 1 august 2009 la 02:54 spunea...

seemed like you prefer a fashonable !
you will become a model?, Ahh..

Unknown on 6 august 2009 la 07:29 spunea...

Heloo! there
smiles..no, I will not..but I like fashion.and I was working some years in this world..thx for the visit..
I see youuu..too..ahaha..what a nice avatar..!

pa paaaa

01 august 2009 03:30

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino