miercuri, 29 iulie 2009

No Mc....just hammer :)


Rapperul MC Hammer va apărea într-o emisiune de tip reality-show împreună cu familia sa, urmând ca telespectatorii să le urmărească viaţa de zi cu zi, informează BBC News Online. Cântăreţul, care a devenit cunoscut în anii 1990, a declarat că programul va oferi o imagine a vieţii sale de zi cu zi. Seria, care va fi transmisă prin intermediul postului TV prin cablu A&E, îi va prezenta pe MC Hammer, pe soţia acestuia, pe cei cinci copii şi doi nepoţi care împart aceeaşi reşedinţă californiană. MC Hammer a lansat hit-uri care au avut impact la nivel internaţional, cum ar fi "U Can't Touch This" şi "Pray şi era cunoscut publicului şi pentru pantalonii largi(yoga pants) Cântăreţul în vârstă de 46 de ani a spus că emisiunea "Hammertime" va dezvălui partea mai puţin cunoscută de afacerist a omului de afaceri, precum şi capacităţile sale tehnice. MC Hammer coordonează un site dedicat dansului şi îşi actualizează frecvent feed-ul de Twitter. (dyeve:mediafax) so,REMEMBER..?




..Si de la stirea aceasta mi-am amintit de aceasta bijuterie ..alt hammer. Ce spuneti, va incanta? Ah, ce n-as fi dat sa fi avut-o cand mi-a pocnit masina in februarie anul acesta... un individ care pur si simplu..m-a facut praf pe partea dreapta..Daca aveam hammerul acesta, macar cateva minute..hmmm..nici nu vreti sa stiti ce imi trece prin minte..Noroc ca intre timp masina este tzutz, reparata cap-coada..si nu-mi ramane decat sa admir pozele acestui hammer..si ..cam atat..:(
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

2 comments:

bagamare on 30 iulie 2009 la 09:47 spunea...

mda, vad ca sunt la moda la greu in america serialele de genul asta.

Unknown on 30 iulie 2009 la 21:34 spunea...

@bagamare..

yoiii..iarta-ma..acum am vazut ca m-ai vizitat..Multumesc frumos..
pei normal ca sunt..probabil in curand or sa fie si la noi..smiles.
Ma bucur tare mult ca ai trecut..si te mai astept..
Te voi mai vizita si eu..
Succes in bloggarealaaaaaa...baga mareeee!..smiles

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino