sâmbătă, 2 mai 2009

Vizualizare..


Lumea trebuia sa se odihneasca in zilele acestea, dupa toate notele discordante adunate din jurul lor, iar eu am timp sa vorbesc la intamplare…

Si, vorbesc , vorbesc .. arunc cu gargara, ma provoc, ma dilat, ma largesc , renunt si la filtre din fata sau din spate, las notiunea de spatiu si timp sa se piarda zile si nopti, iar sub lumina catorva reflectoare colorate, privesc in arena la un spectacol.


“Circul, circul, a venit circul! striga un clown din toti plamanii..Hoppllaaa-hop! apare altul, ce face tulumbe ..si inca unul.. Din spate, tiptil, se strecoara un alt clown deghizat intr-un iluzionist celebru.. “Abracadabraaa! Hocus-pocus, preparatus, me neastamparatus! Isi sfasie vesmintele in arena, urland din gura:”Traieeesc!” Cheama apoi, un spectator sa-l asiste, si-l pune pe acesta , sa danseze dupa refrenele sale mai vechi: “Podule rupe-te! Pedepseste-ma, rupe-mi si unghiile!” in timp ce doua, trei vaci..se bat cu un bou. Calmand atmosfera parca, un cameleon cu sange rece isi cauta raza de soare sa-l incalzeasca..


Arena se umple dintr-odata de dresori si animale..Mie imi ingheata sangele aproape, privind si la acrobatiile din aer prestate fara plasa.. Privesc apoi din nou in jos si vad clownii , ce isi rup picioarele si se zgarie pe obraz, in joaca. O sirena apare si incearca sa limpezeasca toata atmosfera. Ea fuge in intampinarea celui nou sosit in arena, si il prezinta pe omul cu masca. Il convinge sa indeparteaze usor masca ce-i apasa pleoapele si ii ingreuna vederea, se vara cu capul in ochii lui si spune zambind : “Uita-te la mine!..Nu trebuie sa lasi sa iti slabeasca vederea, cand vezi si auzi glasuri omenesti..”


..Cu o furnicatura pe spate, dimineata ma trezeste in sfarsit. Chipul de dupa masca din arena circului, inca il am in minte, il retin. Chiar daca era deasupra mea, semana grozav de mult cu mine pt.ca in ochi aveam aceleasi argumente ..
Prismele de lumina ale diminetii se strecoara prin geam si imi spun ca, am regretat de multe ori cuvintele pe care le-am spus, insa tot cuvintele m-au ajutat sa imi explic tacerile.




 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino