miercuri, 8 iulie 2009

Complete memorial -video - M.J. and some pictures...:(


Photobucket Photobucket Paris, Prince, Blanchet Photobucket Photobucket Photobucket Gata, s-au terminat si funerariile din Stamples Center ale King Of Pop-ului Michael Jackson. Ceremonie impresionanta, coordonata si produsa excelent de la A-Z. Toate cuvintele minunate ale celor dragi si nu numai pe scena, au fost pline de sentimente, frumoase, minunate, profund miscatoare. Poate daca nu ai avea inima in tine, ai fi rezistat sa nu iti apara macar o lacrima in coltul ochiului.. A fost un respectabil tribut adus lui Michael, demn de apreciat, powerful and touching. Cateva fotografii cu biletul de la cest evenbiment, cosciugul din bronz placat cu aur, comandat chiar de Michael inca de pe vremea cand bunul sau prieten James Brown, a murit... Un zid plin de semnaturi ale fanilor, care au considerat ca trebuie sa-si arate dragostea lor fata de minunata stea care nu mai straluceste aici pe pamant, acum va straluci  sus pe cer. Dumnezeu sa-ti dea liniste, impacarea sufltului tau si sa te odihnesti in pace acum. Noi te vom pastra in inima mereu. Nu te vom uita niciodata. God Bless You!

2 comments:

Emma on 9 iulie 2009 la 10:28 spunea...

DA! Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte! Pentru mine a fost in primul rind OM, apoi restul. Si ca orice om, a fost unic, dar mai ales prin ce a facut (si nu ma refer doar la muzica). Imi pare rau si pling dupa orice suflet care se inalta la cer, dar stiu totodata, ca acolo e capatul tunelului, destinatia finala a fiecaruia. Iar el, cred, ne zimbeste fericit si impacat sufleteste de acolo! Plinge sufletul meu de durerea acelor copii al lui, e prea mult de suportat pentru mine, lacrimile unui copil, dar important e, ca au avut sansa sa aiba un asemenea tata. R.I.P. Michael!
http://www.youtube.com/watch?v=2fjuBSzVvwo
http://www.youtube.com/watch?v=qdLs8agIP2o

Unknown on 14 iulie 2009 la 08:33 spunea...

R.I.P. Michael!
Dupa doua saptamani de jelit ( tu stii bine si ma crezi..) m-am oprit datorita tie, pt. ca mi-ai spus ca el se va intrista si mai tare daca va vedea atatea lacrimi in jur, de parca nu ar fi fost suficiente cele ale copiilor si ale sale poate pt. ca nu a mai apucat acel concert..deci, nu va avea liniste si pace sa plece spre rai, acolo unde ii este si locul. Mi-ai spus ca lacrimile noastre ale celor care l-am iubit si l-am apreciat la justa sa valoare..ii fac mult rau..iar a doua zi dupa funerariile de la Stamples Center, am reusit sa ma opresc pur si simplu ..( nu stiu si de ce..)
Oricum va ramane in sufletul nostru ca unicul King Of Pop..si dupa cum spunea cineva din U.S.A. intr-adevar si dupa Elvis s-a jelit..mult..dar niciodata ca dupa acest copil, inger Michael Jackson, pt. ca Elvis ( R.I.P. Elvis..si sa ma ierte el este King of Rock anyway..)..s-a gandit mai mult la el si nu imi amintesc sa fi facut acte de caritate..in comparatie cu Michael are a facut atata bine oamenilor, copiilor in primul rand..si a tot impartind in stanga si in dreapta,alteori fiind inselat de cei din jur..pt. ca niciodata nu i-a pasat cati bani are exact prin "buzunare".. Amuzant este ca mi-am amintit ca atunci cand a fost la noi in Bucuresti, cazat fiind la vila Snagov..cu toate cele ospitaliere lui..a intrebat pe cel care se ocupa cu "finantele" sale.." ..am bani suficienti, sa cumparam aceasta vila de la Snagov?"..
In conclusio, vreau sa spun ca nu-i suport pe cei care nu neaparat trebuie sa-l si iubeasca pe Michael sau sa-i fi fost fan, insa sa incerce sa-i respecte amintirea si sa nu mai judece dupa aparente sau ceea ce au spus paparazzi..Mereu.. a fost urmarit, pus la microscop si analizat. Este pb..lui daca si-a facut operatii estetice si unde si de ce..avea tot dreptul sa faca ce doreste..Pe mine m-a interesat artistul si actele sale de caritate si atatea alte lucruri minunate pe care le-a facut de-a lungul vietii sale.Nu-i voi uita zambetul,muzica dansul sau moonwalk renumit si tot stilul sau unic..forever..va ramane in sufletul meu pt.totdeauna. Este dovada copilariei mele, face parte din viata mea pana...la "infinit"..
GOD BLES HIM!..si am sa o spun de cate ori voi avea ocazia..peste tot pe toate site-urile, forumurile unde chiar am intrat intr-o polemica cu un texan..care m-a scos din minti..deja ti-am povestit..

Multumesc de vizita si te pup dulce

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino