vineri, 5 decembrie 2014

Draga mama, te iubesc!


Iubita mea ....azi se implinesc patru ani si jumatate si ar fi fost ziua ta de nastere...de cand m-ai parasit pentru o lume mai buna, cea a lui DD...Iar ma cuprinde disperarea si dorul asta mistuitor...Am umplut casa cu pozele tale, dar ele nu-mi vorbesc, nu ma imbratiseaza, nu-mi spun "te iubesc, fetita mea frumoasa" ..Astazi, mai mult ca oricand as vrea sa fiu cu tine, sa ma alinti, sa ma dezmeierzi, sa imi faci codite, sa imi pui rochita de papusica, sa imi canti, sa imi citesti si sa-ti citesc din "Muc cel Mic" prima mea carte pe care ti-o citeam la cinci ani, sa desenam impreuna, sa facem tort impreuna... Mai tii minte cand ne pupaceam? Mai tii minte cand te miroseam si tu imi spunea ca parca sunt un catelus si eu iti ziceam pufoasa si ma cufundam adanc in bratele tale sa-ti simt mirosul tau de inger, de mami? Miroseai a smirna, a tamaie, a nectar, a puritate, adevar si curatenie sufleteasca. . Sunt atatea lucruri pe care as vrea sa le fac astazi cu tine si langa tine. Ma simt mai slaba ca niciodata. Ma simt pierduta si debusolata fara tine... Te iubesc maicuta mea si chiar daca nu esti aici, langa mine, eu stiu ca esti undeva in preajma si veghezi. Iti simt mirosul de mami, iti simt atingerea fina si parca... iti aud si soaptele. Iubita mea, ingerasul meu, sa stii ca imi lipsesti foarte tare si astazi. Stiu ca esti langa mine in fiecare minut si de fiecare data cand imi este greu imi trimiti cate un semn si ma ajuti sa trec peste momentele triste sau grele. Mi-as dori sa te pot tine in brate acum, si sa-ti sarut manutele...
Un cadou mic se indreapta spre tine...desi e mic...are in el toata dragostea mea pentru tine! Te iubesc!..putin spus.. Te divinizez, frumosul meu ingeras!!..si mi-e tare, tare dor de tine....In sufletul meu va ramane un loc neocupat atata timp cat voi trai.
Multumesc pentru tot e mi-ai daruit!

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino