luni, 23 iulie 2012

Notificare ...



In legatura cu  ....


gandirea la o alta persoana, ce la inceput mi s-a parut a fi ciudata chiar si mie,  insa nu m-am gandit la o coincidenta, ci la un impuls magnetic …


…Pai da!!! Chiar o parascovenie cu "obsesia" asta! Ce ti-e si cu net-ul asta!?!? Unde dai si ce apare!!! Pai tu ai inceput cu semnele "mai mare, mai mare.." cand eu, incheiam cu semnele “mai mic, mai mic, tu, cu "mai mare ,mai mare “… asa la intamplare!  Apoi, din "mai mare,, mai mare"..le-ai sugrumat voit in "mai mic, mai mic",si tot asa..Ce-a iesit din toate astea insa… e poate numai vina mea ca urmare a lacunelor mele (destule) in utilizarea calculatorului, nu? Scuze!

E in regula cu semnele? Ne-am lamurit?  Intotdeauna exista un risc serios ca oamenii sa inteleaga gresit ceea ce isi spun sau in alte cuvinte, sau sa aiba doar iluzia intelegerii reciproce.
Ah- da !...coincidentele sunt uneori tulburatoare , mai ales cind nu intelegi cum ar fi putut fi facute de mina vreunui om, caci , deh, sunt si din astea destule si noi, in naivitatea noastra, credem ca destinul, ca hazardul, eh… (chestii -socoteli). Deci daca nu a fost vreo mina de regizor (our God), care sa ne fi scos in cale un actor care sa zica exact aceleasi vorbe cu cele spuse de mine sau de tine.. coincidenta stranie...
 Ah!..Si-as mai adauga "auto-ironic' ca "marile spirite" inainte de a se intalni ar trebui sa stie sa se exprime, straight, pe sleau si cat mai romaneste.
Cat priveste cuvantul in cauza "obsesie" e o poveste mai lunga si ti-as rapi prea mult timp… Te risti?
Si, fara urma de gluma, mi s-a intamplat si mie sa citesc cate una.. cinci... trei propozitii intr-o carte si sa spun perplexa sau chiar ofticata: "Ia uite, dom'le  cum mi-a luat Paler, Boca sau Tolstoi vorba din gura!" Si eu zic cateodata.. la fel. "Obsesia" nu e un cuvint rar. Si eu l-am gasit tot in dictionarele romanesti. Am auzit un om de cultura extraordinar...explicand termenul si m-a impresionat ideea despre dozajul benfic sau nefast al acelorasi ingrediente. Mi-a zis atunci pe loc: Asa sunt si oamenii au calitati – de care uneori nici nu sunt constienti – dar le folosesc sau dozeaza aiurea si, in loc sa salveze sau sa construiasca, distrug......

Ei , uite ca trebuie sa-mi incalc putin “angajamentul”! Si asta pentru ca ma simt datoare sa-ti "multumesc!"…Si mai ales pentru ca nu ma rabda inima te-as provoca putin…dar, nu vreau ca aprecierele mele sa fie considerate elogioase si stiu ca le doresti doar "..obiective" pentru ca altfel ar exista posibilitatea sa fiu "apostrofata" cu o expresie de genul "Multumesc, dar nu era cazul!!!"...so...




 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino