luni, 19 iulie 2010

Cuvinte



Si iar ne refugiem în lumea magică şi minunata a viselor în care totul este posibil, doar daca am schimba si direcţia în care se învârte acest Univers poate…
Am trecut de disperarea ca eu nu pot vorbi, nu stiu… Stiu doar ca suntem condamnati la DORINTA iar misiunea aceasta a devenit realitate. Misiunea de a te mentine in viata din cauza dorintei, NU planuri.
Oricat de mult m-as stradui sau mi-as dori sa strig tare si apasat, de data asta nu pot, pentru ca stiu, am mai simtit, am mai fost acolo de atatea ori si ca intotdeauna am fost de partea dorintei si nu a planurilor.
Ma gandeam la poezie. Oare ce este o poezie? Este compusa doar din cuvinte, rugaciuni si rime?
Poezia este atunci cand poti vorbi de la inima prin mâna. Este facuta pentru a exprima sentimente cat mai multe, fluxul ce da peste tine, ca „pana“ sa se miste treptat mai repede si sa rosteasca cuvintele ce nu pot fi mereu numai cuvinte..
Doar cateva ore, minute, sau secunde aplecate pe fondul unei conversatii tacute, o conversatie în care ochii vorbesc tare si puternic. Sufletul redactat prin ochii tai. Nu exista nici un peisaj mai frumos cand te uiti în interiorul celeilalte. In acel moment spiritele sunt conectate unind jumatati pierdute, uniunea a ceea ce nu ar trebui sa fie separate. TU, cu poezia ta.
Lumea este atat de mica precum si soarta unui om care ieri a fost doar un strain in mijlocul multimii.
Usa este acolo, larg deschisa, in speranta ca totul e doar o poezie, dovada vie ca magia exista si este acolo, in inima oricarei fiinte care asteapta cu nerabdare sa creeze si sa traiasca magia si fantezia dintr-o poezie.
Poezia nu este doar un scris pe o hârtie, daca sufletul celui care o scrie nu lasa urme în inimile celor care eventual ar citi-o, hranindu-se macar cu putinul din acele cuvinte. Raman la parerea mea crestina ca o carte va fi mereu o hartie iar sentimentele mereu vor face poezie.
Ma uit pe hartia asta, zambesc din nou, realizand ca vad doar o hartie plina de scrisuri ce nu transmit nimic, decat poate esenta dintr-un text comun ce are de facut la randul sau o multime de corecturi…
Mai ma deconectez cu doua randuri prin a spune ca in principiu acel kISS, e doar o amintire din 2009 si ca de fapt inseamna: keep it simple, stupid! Sper ca ati avut un an bun in 2009, si din fericire un 2010 mult mai bun…
(Dyeve - 17-01-2010 - a.k.a. Joker - smiles)
 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino