luni, 19 iulie 2010

Animat..



Azi vreau sa stau in bratele tale,iar rasul tau sa-mi deseneze curcubeul de ieri, tandreteta sa alunece prin parul meu, caldura vocii tale sa-mi sarute visele de ieri, cu buzele mele vreau sa pictez universul in numele nostru unde singura mea protectie este acest Univers.

Dincolo de mare, de soare, de timp unde fanteziile pot deveni realitate, vreau sa fiu libera sa zbor printre nori de bumbac si sa ma legan printre cerul magic si plin de speranta, si sa ma uit in jos spre coama muntilor unde mai ieri eram stateam atarnata de ei.

Vreau sa visez ca o sa fie o lume mai buna si poate am fi multumiti cu tot ce avem in prezent. Nu vreau sa stau cu bratele incrucisate si sa nu deschid portile largi si sa dau drumul la visare.

Vreau sa iubesc lumea in avans pentru toti oamenii de partea mea sau nu, iar visul sa devina realitate.

Dincolo de vise, poate nu este nimic dar dincolo de ele sta scris ca in fiecare dintre ele pulseaza o viata.

Ce sunt lacrimile? Doar apa. Le arunc in mare..
Unde se duce dragostea cand se duce?

Te-am iubit pana la limita punctului de nebunie, singura cale a bunului simt de a iubi pentru mine.

Dorinta moare atunci cand ea este realizata, o trecem ca indeplinita iar dragostea ramane vesnic nemuritoare.

Luati un bilet de fericire macar pentru o zi!
(Dyeve - 06-02-2010 - a.k.a. Joker - smiles)
 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino