vineri, 3 iulie 2009

Knock-Out



PhotobucketMichael Gerard Tyson - aka "IRON MIKE TYSON" boxer profesionist - nascut la 30 iunie 1966. De la doar un copil, de pe strazile din Brooklyn, avea sa iasa un necontestat campion din lume la categoria grea Mike Tyson. Povestea lui este o poveste adevarata.. La vârsta de 13 ani, Mike este pus sa lucreze la o sala de sport din Catskills cu antrenorul campionilor,Cus D'Amato. În timp ce era acolo, s-a "chinuit" si a scos un record impresionant la amatori 24-3.. Viteza sa de felina si puterea sa in stare bruta, deja il desemneaza ca favorit la titlul unui nou campion si il aduce înatentia pro boxului din lume. În 1985, ca inceput de debut la pro circuit, Tyson ii "ofera" un knocked out lui Hector Mercedes din prima runda si pana la sfarsitul anului isi adauga in palmares 15 victorii - toate prin knock-out fara pierderi. Din acel moment,a fost clar ca nu poate spera decat sa obtina nu mai putin decât un titlu de campion. In mai putin de doi ani,la 22 noiembrie 1986, Tyson intra în ring cu Trevor Berbick pentru titlul WBC la categoria grea. Dupa numai sase minute, centura de campion si titlul au fost ale sale, adjudecate la vârsta de 20 de ani, fiind cel mai tanar campion la categoria grea vreodata. Promisiunile si aptitudinile în ringul de box au facut din el unul dintre cei mai de succes campioni din toate timpurile. Mike Tyson a facut multe lucruri în viata sa...unele mai mici, altele foarte mari... Pe foarte scurt... În 2002, cu Lennox Lewis - Mike Tyson ia titlul la categoria grea. Cel mai mare grossing-pay-per-view în istoria acestui sport – boxul. Cu siguranta va amintiti acest meci, un showtimeB) mai ales pt. cei pasionati de acest sport. Cei care au platit pt.a urmari evenimentul, au vazut un Lennox L. care a stat mai mult in aparare in fata lui Tayson incepand din runda a opta - 24 iunie. Cea de-a doua competitie are loc între Tyson si Evander Holyfield în 1997. In revansa cu Holyfield, Tyson musca din urechea lui Holyfield cu "sete", enervat pe arbitrarea incorecta si este descalificat. Tyson intra ultima data în ring pe 11 iunie 2005, când pierde cu Irlandezul Kevin McBride. În cei 20 de ani de cariera de box, Michael Mike Tyson a luptat in 58 de meciuri, castigand 50 din care 44 prin knock-out. Iata cateva momente frumoase obtinute prin K.O
.
 
Despre toate aceste meciuri cat si despre urcusurile si "derdelusurile" din cariera, viata tumultoasa,despre viol, femei, cei trei ani de inchisoare, replicile usturatoare si taioase, sau orice altceva v-ar mai trece prin minte despre renumitul campion Tyson, este vorba su in noul film intitulat simplu: TYSON  
Tyson era de asemenea, renumit pt. tonele de glume care facute pe seama lui, unul dintre cei, cel mai renumit si simpatic - Jay Leno. DOAR CATEVA DIN VORBELE SALE DE 'DUH': In 2006, Tyson isi roaga criticii sa nu se mai astepte la scuze din partea sa , si sa nu mai dea sugestii despre ce anume trebuie sa faca pt.a ingropa toate acuzatiile ce i-au fost aduse.. In emisiunea The Big Ideea TV , ii spune "gazdei" Donniei Deutsch ca: "..El, Tyson este obosit deja de sfaturile criticilor care imi cer intr-una scuze pt.trecutul meu; chiar daca le-as oferi nu se vor opri niciodata. (...) Daca am lovit pe cineva, imicer scuze, daca am fost un blestem sau o pacoste pt.cineva, imi cer scuze, imi pare rau daca am facut ceva, insa nu o sa-mi petrec restul vietii mele cearnd scuze fiecaruia. Tot ce s-a intamplat vreodata, s-a intamplat in trecut, so, ce mai este de facut? Ar trebui sa faceti un sondaj (cercetare) celor care spun..."El este un bum, un vagabond,el este...". Ce ar trebui sa fac acum? Sa-mi pun capat zilelor, sa stau in patru labe ca un caine? Ce cred ei de fapt cu adevarat ca ar trebui sa fac? Ar trebui sa ma duc la manastire sa devin calugar?". Insa pt. un singur lucru Mike a insistat ca nu isi va cere scuze, pt. crima si violul din 1992 care l-au aruncat in spatele gratiilor pt. trei ani. "Nu admit sa-mi cer scuze pt.ceva ce nu am comis si nici sa mi se puna in "carca" o acuzatie falsa si nedovedita." Lui Lennox Lewis "Lennox Lewis, am sa vin dupa tine, omule. Stilul meu este unul impetuos. Apararea mea este este impregnabila si sunt feroce. Vreau inima ta.Vreau sa o mananc in fata copiilor tai. Sa fie jertfa pt. Allah. Cel mai important principiu este sa fiu profeionist dar sa-l omor. Vreau sa-i scot inima si sa-l hranesc cu ea.Vreau sa le scot stomacurile afara si sa ii mananc copiii." Pentru fani La o intrebare despre cum isi simte suporterii, comuni: "Nu simt dragoste din partea lor, pt. ca nu este dragoste. Ei nu ma cunosc pe mine individual. Ei ma cunosc pt. ceea ce fac de fapt acum. Pt. ca platesc sa ma vada cand trimit la podea pe oricine. Daca sunt albi, vor plati, pt. ca singurul respect pe care il au fata de mine este ca sunt abil ca un atlet. Dar daca i-as ruga sa vina sa depuna marturie pt. mine in instanta, despre mine si caracterul meu, cu siguranta nu ar depune o marturie pozitiva, si o sa creada ca sunt un nemernic. Sunt noua milioane de oameni care ma vad in ring si ma urasc si ma detesta pt. ce fac acolo. Majoritatea sunt albi. Asta este oke, insa sa-mi pronunte numele corect. Mai cred ca marea lor majoritate ma cred vreun nebun, ciudat, si merit tot ce mi se intampla. Asta cred. Insa cand vedeti ca le trosnesc teasta, va bucurati." Catre o jurnalista.. "As vrea sa va trantesc la pamant copiii si sa ii lovesc cu picioarele in testicule, si atunci o sa stiti si voi um este cand faci experimente asa cum ma calcati in picioare de sus pana jos zilnic. Si poate atunci o sa simtiti si voi durerea mea. Nu exista niciun dubiu ca nu am sa castig aceasta lupta si pot paria pe mine. De obicei nu-mi dau intalnire cu o femeie pt. interviu, doar daca am o relatie... cu ea... So, ar trebui sa nu mai fi atat de vorbareata si sa inchizi gura, numai daca nu vrei sa..stii tu. Oamneii incep sa spuna ce au de spus. Trebuie sa existe un motiv. Exista un motiv. Stiu ca uneori spun lucruri care ranesc. Jignesc oamenii, I-am pus acestei doamne o intrebare nepoliticoasa, pt. ca si eu simt destula durere deasemenea. Am cateva dureri pe care le voi purta cu mine tot restul vietii. Si, Lewis, am sa incerc sa dau ceva asemanator tie si voua tuturor. Tu domnule nici nu ai idee cum e sa fii ca mine, nici nu iti dai seama cum poate sa fie. Nu sunt interesat sa mai fiu din nou umilit. Nu mai vreau. Tipilor, cateodata nu aveti mandrie deloc,so nu conteaza ce va spun eu de fiecare data... Nu va afecteaza pt. ca nu va pasa de nimic altceva, decat de bani. So, acum ca si atunci o sa va trag niste suturi in **** si o sa va *** pana cand o sa simtiti si voi ce inseamna sa simtiti durerea "aceea"..stiti voi, o meritati din plin. Daca iau camera asta si ti-o pun in fata pt. o perioada de douazeci de ani, nu stiu ce anume ai putea sa devi. Daca ti-as lua camera asta si as pune-o pe tine sa te filmez, ai fii un homosexual, daca aveai si treisprezee ani?... Am fost in camera aceea cand aveam treisprezece ani." ...Despre Tyson M. nu stiu ceva exact, decat ce s-a vehiculat prin presa si am vazut cateva meciuri importante, insa acest trailer mi-a starnit curiozitatea si nerabdarea de a vedea cat mai curand acest film - TYSON. 
Photobucket
 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino