joi, 25 iunie 2009

Carpe diem, daca tot crapam intr-o buna diem dis-de-dimineata


" Gata! Astea sunt ultimele cinci minute si dupa, ma arunc in pat. Mai ma uit doar putin pe aici, putin pe dincolo..." si, asa ma amageam si ma trimeteam la culcare de vreo doua ore dar, din drag de nenorocitul asta de internet-drog prins in gheare, mai greu; si  tot din cauza lui, ca poate daca ma si caram la culcare de prima data (nu stiu ce-am avut asta-seara, mancarici pe mine, habar n-am..) nu mai aflam stirea asta atat de proasta si tampita. Of! In urma cu exact 0:44 de min.ora Romaniei am aflat ca a murit  MICHAEL JACKSON :((    WTF..!!!!!..:(((((
La ora 3:16 a aparut pe Mediafax articolul. Mai jos aveti si stirea"culeasa"(..trist, foarte trist!). Sunt blocata nene, pur si simplu  nu imi vine sa cred ca un nenorocit de stop cardiac i-a luat viata..just like that!..uite, cat ai zice peste.  Chiar ieri aflasem o alta "acritura de tristete", o stire despre  Farrah Fawcett (62 ) fost star din "Ingerii lui Charlie" de prin 1970, care suferea de cancer la colon. Sa-i fie tarana usoara, si ei! (mi-am zis ieri, prin ganduri,si cu asta basta!...) Insa, ( mi-a parut rau, nu zic nu),   nu asa ca in dimineata asta de vineri (13..pt.unii..). Oribil! Ce porcarie! Na, de poftim!..Chiar mi-au dat lacrimile cand am aflat si nu cred sa fie cineva care la aflarea vestii ca Michael "dus a fost" de azi dimineata..sa nu simta macar o parere de rau sincera, macar inside..(Hai, fiti cinstiti macar o data! Chiar nu ati dansat, sau fredonat vreodata pe o melodie de-a lui?..hmm...).Cine oare sa  nu ii recunoasca stilul sau sa nu fi auzit de M.J.?  Ihm..cine? Pana cand si  mamele, bunicile noastre, care precis  (poate multe dintre ele..)sunt habarniste cand vine vorba de domeniul muzicii pop, si tot il repereaza rapid  daca le ceri asta. Daca le-ai ruga sa-ti spuna si dupa ce s-ar orienta anume, dupa vorba, dupa "port", nu stiu ce vor spune exact, insa una dintre ele banuiesc ca ar  spune: "Nu e ala maica, care isi prinde ouale bine in "traista",  de se sulemeneste  pe fata si se ismeneste stand pe varfuri in timp ce-si  tine pantalonii sa nu-i "fuga" de pe el? ..Il stiu maica, cum sa nu-l stiu "io"! Am ghicit, asa-i, nu  despre asta   m-ai intrebat?"
"Hmm..Ba da, clar ca da", i-as spune si as zambi instantaneu la ea in timp ce ar mai completa: " Da' tare nazdravan e, maica! Sa stii ca mie tare mult imi place cum danseaza. Da' si cum canta. Serios, acum iti zic si eu  tie ca nu ne aude nimeni...Ca pana la urma urmelor, e artist maica, d-aia si-o da cu atatea creme si pudre pe fata. Asa o fi la ei acolo,, la artisti. El are voie ca e artist, maica, cantaret. Mare..si tare frumos mai danseaza!.."
Ehi, as intrerupe discutia tot asa imaginar spunandu-i ca tocmai a murit, s-a dus....de suflet si-asta..I-a facut autostopul azi dimineata moartea pe care o credem noi mai  mereu in vacanta, si l-a luat cu ea!. Cat de parsiva si mereu e prezenta este. Din umbra priveste la toti si se gandeste pe care sa-l mai ia cu ea? P-asta, p-ala, pe celalalt, pe mine, pe tine, pe X, pe Y, ..? Yoii, nu ce e viata, ca stim deja fiecare cam cum e ea..Nu,de ce am primit-o cadou, sau de ce sub forma de imprumut(?)stim si asta. Nu de ce ne mai nastem ca mai apoi sa murim(?), nici asta, nu.. pentru ca aproape toti stim sa trosnim aceeasi replica"Carpe Diem,Carpe Diem!". Dar, daca tot suntem aici sa invatam reguli si atatea karme, cand o sa intelegem Divinul, ihm? Cand? De ce atunci cand nu ma concentrez la ceva anume, atunci de undeva din cosmos, nu stiu de unde, imi apare un gand care mai  inainte nu fusese in mintea mea. Apoi, acel gand ma trimite sa ma uit la un anume lucru, iar acel lucru ma indreapta catre altceva, care ma trimite catre altceva, pana cand ajung la un anume raspuns chiar daca nu asta  as cauta... Insa, paradoxal pentru mine, nu inteleg acest modus operandi al divinului cu paradoxala noastra viata! Nu, care este scopul nostru, ci care este scopul lui, al Divinului? Ihm? Care?...
..Carpe, Carpe, pana crapi tot intr-o  "Diem". Normal ca faci si  "poc!" sau "pac!" candva, e scris in "stele".. insa,in ultima vreme foarte des oamenii volens nolens intra in "piua!" facand doar un singur STOP! (cardiac..)


"Starul pop Michael Jackson a murit vineri dimineaţa, ora României, după ce a fost spitalizat la Los Angeles, în urma unui stop cardiac, informează presa internaţională.
Celebrul cântăreţ, care a devenit faimos încă de când era copil şi a încântat generaţii întregi cu muzica sa exuberantă şi mişcările sale de dans, a murit după ce a făcut unstop cardiac, fiind apoi transportat la un spital din Los Angeles, informează Reuters, citând Los Angeles Times. Jackson avea 50 de ani.

"Starul pop Michael Jackson a fost declarat mort de către doctori în această după-amiază, după ce a ajuns la spital în comă profundă", au declarat surse pentru ziarul californian.
Potrivit site-ului TMZ, Jackson suferise un stop cardiac în casa sa din Holmby Hills, Los Angeles, în urma căruia a fost dus cu ambulanţa la Centrul Medical UCLA din Los Angeles. Însă cântăreţul nu şi-a recăpătat pulsul, în ciuda eforturilor medicilor.

Faimosul artist avea trei copii: Michael Joseph Jackson Jr., Paris Michael Katherine Jackson şi Prince Michael Jackson II.
Jackson avea programat un turneu de revenire care cuprindea 50 de concerte ce urmau să fie susţinute la O2 Arena din Londra, începând cu 12 iulie anul acesta şi până în martie anul viitor. Toate biletele pentru show-urile sale se epuizaseră în doar câteva ore după punerea acestora în vânzare." (sursa Mediafax - thx)

...Mda, cam asa... Nu stiu ce, de ce, cum se vorbea, sau ce gandea lumea despre Michael .. Cate kilograme de adevar au oamenii care l-au blamat si tarat prin diverse scandaluri versus gramele, sau poate tot kilogramele de adevar ale lui Michael, nici asta nu stiu, habar n-am; nu am pipait cu ochii mei, n-am cercetat personal...Cat de adevarata sau falsa ar fi fost  imagina sa, chiar nu ma intereseaza! Pe mine m-a interesat artistul Michael Jackson, doar asa cum am eu chef sa mi-l amintesc. Pentru mine va ramane acelasi Michael Jackson de pe vremea cand avea doar cativa anisori si canta in grupul celor de la Jackson's Five  ai lui brothers-ii..Once upon a time ..si, pana.... azi dimineata :( .

God Bless You Michael ! Odihna in pace!


 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino