marți, 26 mai 2009

Cum ramane cu creditul moral?


M-am regasit pe mine in sfarsit, pe mini-mi dupa atatea zile.. Am slabit putin mess-ul, forumurile, ba chiar si blogul acesta sau alte site-uri pe care le urmaream zilnic. Pur si simplu am avut nevoie de timp personal pt. una calda si una rece, cum se spune in popor. 

Calda, a fost incalzirea a doua restante din iarna (slava, God!..) Aia rece, e rece de tot aproximativ. Aaa!..nimic spectacular, nuu.. doar de remarcat un aspect mic, "minuscul" chiar, scapat din vedere de acelasi hexe, care ma scoate din cadrele tuturor ramelor de bun simt atarnate pe peretele cu cei sapte ani de acasa, pt. ca momentan sub niciun fel de maniera omenoasa, prietenoasa as presta, oricum as suci-o si as lua-o pe toate partile, el imi prezinta situatia de fiecare data, cat mai neagra, din ce in ce mai dificila ca de' e criza, (urasc deja cuvantul asta) obligandu-ma sa ma confrunt cu aceleasi stari. 

Adica da, sunt libera dar, da, dar....numai daca...de-mi vine sa ma duc la oglinda interioara, s-o iau si s-o trantesc, s-o crap in doua, si sa aleg din ea partea aceea inumana, hidoasa si urata ce exista in fiecare dintre noi, acel mic monstru si, sa ma imbrac cu fata ei de maine, pt. ca degeaba am hartoaga pe care o fatai printre deste. O iau, o citesc si o recitesc, si vad clar parafa si stampila cu putere de lege manjita pe ea. 

Degeaba e definitiva si irevocabila, pt. ca mie nu-mi ramane decat sa continui sa ma holbez in continuare la ea, si sa astept mult si bine pana cand voi intelege, ca nimeni, dar nimeni, nu iti poate oferi o hartie, un act pana la urma, legal, pe care sa scrie ca: un individ, ce poate fi vecinul, pietonul, sotul, copilul, mama tuturor ranitilor, chiar si vreun "valet" personal, isi ia angajamentul si isi asuma obligatia "morala" in a avea, dar mai ales a acorda doar un CREDIT MORAL celui in masura sa-l primeasca. 

Cu tot dragul de mini-mi si Je, nu fac decat sa ma vrajesc singurica pleacand din nou urechea la alte, si alte promisiuni, cand de fapt, stim cu totii uneori, cum este VIATA...D.N.S.C.P.C. (dura, neagra si scurta ca parul de la....."C"raii din povestile nemuritoare...)

Cat despre finalizarea acestui impediment, hai sa nu-i spun totusi problema, o sa ajunga in final si pe un raft mental "metalic" in capatana mea asta pluriparaidioata, cand o sa-mi arunc independenta in "exterior" pe principiul libertatii individuale din toate p.d.v. pe are o sa le am cat mai curand (sper..).Si atunci, cu creditul moral cum mai ramane? Fuck off! atunci si Je!@

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino