luni, 20 aprilie 2009

ADEVARAT AM INVIAT SI JE! @



HRISTOS A INVIAT!..la fel si acest blog lasat in paragina..de ceva vreme. Nu o sa incep acum sa scriu in aceasta seara despre fantome si alte povesti cu vampiri..insa, prea am fost concentrata..sa ma joc de-a v-ati ascunselea..in loc sa fi avut o stare de beatitudine si fata de cel personal...l-am lasat in "uitare" prea mult timp..Recunosc ca si datorita faptului ca inca nu ma hotarasem ce template sa aleg..la cate exista..deja, imi este cam greu sa aleg..(sper sa raman - la acesta).
So, doar atat in asta seara; bine ca m-am hotarat sa mai public una, alta si aici, chiar daca nu voi renunta ..inca la un alt blog drag..inceput de acum un an - pe un site..www.stilfeminin.ro..unde sunt tot dyeve (nici nu as avea cum sa fiu alta :))totusi e bine ca am reusit sa invii si eu cu totul..Mi-e sete de vorbe, chiar daca nu sunt o atotcunoascatoare..dar, cum se spune..cand faci cercetari in trecut si mai ales cand incerci sa o faci "direct"..este mai greu poate de inteles - ce este real, teribil sau minunat si ce anume coincide cu faptele mele si , mai ales cum reactionez - je - la tot. Deci, totusi exista o continuitate a povestii "povesteste-ma!" - smiles.
Kudos!

2 comments:

Emma on 26 aprilie 2009 la 19:45 spunea...

Adevarat a inviat, adevarat, adevarat! ..chiar daca e duminica Tomii, chiar daca e doar o poveste, continua, povestita. Parca era si un clip, povestea merge mai departe...
Ma bucur ca te pot citi si aici..si..n-as fi eu, daca n-as raspunde in contratimp, adica cu intirziere :)...sper insa ca e primit. Te pup, emm.

Unknown on 27 aprilie 2009 la 01:32 spunea...

:) Bine te-am regasit!..normal ca povestea e frumoasa, daca are si un sambure, doi, trei.. de adevar.
Nu conteaza ca raspunzi in contratimp amore, tot ce vine de la tine..e bine primit;)anytime.
te pup si mersi.

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino